viernes, 5 de junio de 2015

Petita conclusió sobre el bloc



La proposta de crear un bloc “desinteressadament”, sense ànim de lucre econòmic ni promoció professional té prou sentit com per què el seu instigador, Sr. Joan Campàs, plantegi diversos reptes alhora d’aprendre com i quina quantitat de coneixement qualitatiu hi podem trobar, com gestionar-la (i gestionar el nostre bloc), com ens expressem tot posant a prova el nostre “sentit comú”, ampliar les classes d’uns quadrimestres treballats a contratemps, si tot plegat incideix en la nostra manera de pensar i, per què no, aportar el nostre gra de sorra dins l’infinit. El que no resulta tan fàcil és l’afirmació que postula Lakoff quan ens diu: “...cuando los marcos están ahí, las ideas surgen inmeditamente.”

Què us ha semblat l'experiència de crear un bloc?

2 comentarios:

  1. Doncs l'experiéncia a mi personalment m'ha agradat molt, perquè jo em considero una persona "hipertextual" i tot alló que tingui relació amb les TIC, m'agrada moltissim.
    Si em preguntes per un dinar o per el mateix preu algún aparell tecnològic, sempre et diría la segona opció

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Àngels,
    Tot i la feinada, edat avançada i manca d'experiència he gaudit molt. Veurem si li donem caràcter de vigència al bloc,
    Rosa

    ResponderEliminar